środa, 25 czerwca 2014

Od Aishy Cd Leo

Nie mogłam znaleźć papierów aby przydzielić Leo domek. Zezłościłam się.
Po 15 minutach szukania znalazłam! Leo dostał domek nr.... 203. Nareszcie, teraz go znajdę, powiem mu to, oprowadzę i gotowe! Nowy członek w sforze.
- Leoooo !!! - krzyczałam przez pół parku marzeń.
- Już jestem. - przybiegł zdyszany - To która buda?
- Masz budę nr. 203
- Ok... a gdzie to? - Spytał.
- Niedaleko mojej budy, a ja mam budę mr. 197 - Powiedziałam - Chodź zaprowadzę Cię!
Gdy szliśmy widzieliśmy wiele krajobrazów. Były takie śliczne. Kiedy doszliśmy do mojej budy, minęliśmy ledwie 5 sosen i byliśmy przy budzie Leo. W domku stało legowisko, miska i koszyk powitalny ze świeżymi kośćmi i kilkoma zabawkami.
- Wow! - Zdziwił się- Tu jest ślicznie!
- No wiem, wiem. Ja mam kilka spraw do załatwienie, muszę już iść. - Rzekłam - Ostatnio widziałam tu nową suczkę i muszę jej przydzielić pokój.
- Rozumiem, a wiesz jak ma na imię ta nowa członkini? - zapytał.
- Wydaję mi się, że Atena - powiedziałam - dobra, lecę, pa.
- Cześć! - Krzyknął.

<Leo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz